• 22148628
  • 09125485309

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

طرح های برخی فروشگاه های اینترنتی به حدی مشهور است که روزانه میتوانیم تعداد زیادی از تبلیغات در این حوزه ها در فضای مجازی دنبال و رسیدگی کنیم . به ویژه وقتی که فناوری و تکنولوژی های جدید تبلیغات ، حیات جامعه ملت را به سمت خانه نشین شدن هدایت می کند ، بهترین گزینه برای خرید فرآورده یا خدمات مورد نیاز افراد خرید بصورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی می باشد . چرا که با دسترسی سریع تر ، حق گزینش بیشتر و رسیدگی و بررسی دقیق  را برای ما فراهم می سازد .

 

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

شاید بتوان سوژه بنر فروشگاهی را از دیگر موضوعات جداسازی کرد و فولدر جداگانه از لحاظ فاکتور های موجود در طراحی بنر آن قرار داد . تبلیغات بنری فروشگاه های اینترنتی از بر خلاف بنر های خدماتی مثل بنر تور مسافرتی ، بنر میزبانی وب ، بنر پنل اس ام اس و … که اغلب روی شناسایی خدمات بصورت یکسان تمرکز می کنند ، در تبلیغات فروشگاهی محوریت banner design بر روی کالا یا محصولات است ، یا به نوعی فرآورده محور است . و معمولا هر فروشگاه اینترنتی با توجه به حجم متعدد محصولات خود ، طی روز انبوهی از  تبلیغات بنری مختلف سهم میگیرد که در هرکدام بصورت جداگانه روی محصولی خاص طرفداری میکند و از طریق banner desing به جذب کاربران اینترنتی برای دعوت به خرید آنلاین بیشتر دارد .

 

چه عاملی مایه کامیابی بنر فروشگاهی می شود ؟

فراموش نکنید که درباره بنر فروشگاهی صحبت میکنیم ، Banner از جنس فروشگاه اینترنتی از جهات مختلف دارای تفاوت هایی با سایر موضوعات طراحی بنر است و اگر میخواهید راهی مطمئن برای موفقیت در تبلیغات در این حوزه کسب کنید ، به واقع نیازمند زمان و پرداخت هزینه بیشتری برای کمپین های تبلیغاتی خود هستید . چراکه هدفمند بودند در این راستا حرف نخست را می زند ، اینکه شما توانایی این را داشته باشید در صورت ممکن برای هر دسته ی ویژه از محصولات خود یک طرح گرافیکی و کمپین تبلیغاتی بر پا کنید ، قدم های نو برای ترقی و افزایش فروش خویش برداشته اید .

 

نمونه کار طراحی بنر فروشگاهی

در طرح اول ، این نکته لازم به ذکر است که فروشگاه ۵۰۴۰ در این طرح متمرکز بر روی برند خاصی نشده است و در دسته مشخص ( تلفن همراه ) به تبلیغات آنلاین و معرفی این دسته می پردازد ، شاید اینکار بنظر کار هدفمند به صورت صد در صد نباشد اما با این حال در بین محصولات فراوان صرفا هدف خود را بخش محصولات تلفن همراه خود قرار داده است . با این کار میتواند با وجود محصولات زیاد در حوزه های مختلف ، به صورت نسبی یک هدف را دنبال و نتیجه قابل قبولی دریافت کند .

ایزی کالا و یک هدف مشخص ! ، ایزی کالا با محصولاتی که در بخش لوازم آشپزخانه ارائه می دهد و می داند افراد زیادی وجود دارند ( خانم ها ) که توجه ویژه ای به آشپزخانه ی منزل خود دارد و این مساله یک موضوع کلیدی برای شروع یک بازاریابی هدفمند و مفید به شمار می رود که ایزی کالا با متمرکز شدن بر روی این بخش کاربران و مشتریان زیادی را به سمت محصولات قابل ارائه خود هدایت کرده است .

 

بنر ایزی کالا

در نتیجه ، همواره بر این تبلیغات خود را بر اساس یک ایده و هدف مشخص کنید ، بی پروا وارد تبلیغات نشوید . هزینه خود را به صورت دقیق بر اساس یک استراتژی تعیین و صرف کنید . امروزه دیگر نمی توان بدون اندیشه و ایده قبلی وارد حوزه تبلیغات آنلاین و محیطی شد . در همین راستا مقالات آموزشی پارسی طرح کمک خوبی به افزایش دانش شما در حوزه تبلیغات خواهد داشت .

تگ های این مطلب:
نظر خود را برای این مطلب ثبت کنید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  • بیتا بال سیر

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم
    باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  • بانک تست لرنیتو

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید
    جزو بهترین سایت ها هستید.

  • مکس

    اقا خیلی وبسایتتون عالیه

  • timecode

    سلام.واقعا وبسایت خوبی دارید